Ons aanbod aan groepslessen

Lessenrooster

Scroll naar beneden om ons lessenrooster te bekijken

Lessenrooster groepslessen 

(OPENDEURWEEK 7 tem 13 november = gratis lessenweek : om te reserveren, klik op "trainen in groep" - "reserveer" en maak profiel aan of log in indien bestaande klant!) 

Maandag : 19u30 Aerobic-BBB     20u30 Latin Vibes / Core Training / Beat Ride
Dinsdag : 19u30 Body Tone / Beat Ride      20u30 PowerHour 
Woensdag : 19u30 Wintertraining (proefles)      20u Cross Training
Donderdag : 19u15 Yoga     19u30 Beat Ride      20u30 Box It - BBB 
Zondag : 11u Pilates / Beat Ride 


Lessenrooster Spinning

Beat Ride : Indoor cycling op het ritme van de muziek. We gebruiken de kracht en het ritme van de muziek om je mee te trekken in de sfeer van de les en het beste van jezelf te geven. Iedere lesgever heeft hierin een beetje zijn eigen stijl. We werken hoofdzakelijk aan vetverbranding en conditieopbouw, maar regelmatig worden de verzuringszones opgezocht bij stevigere muziek.
Start 2 Ride : korte reeks voor de startende sporter - elke maandag om 19u30, vanaf 10/10/2022. Aparte inschrijving : klik bovenaan op "trainen in groep" en scroll naar beneden tot aan "Start 2 Ride".en of zeer kort opgezocht.
Wintertraining : Specifieke blokkentraining met als doel conditieopbouw en krachtontwikkeling. Je weet op voorhand wat je te wachten staat door projectie van de volledige training. Muziek wordt enkel ondersteunend gebruikt om ritme aan te geven. Zeer geschikt voor fietsers! Aparte inschrijving : klik bovenaan op "trainen in groep" en scroll naar beneden tot aan "wintertraining".

Welke training past bij jou?

HIIT Training

High Intensity Interval Training : afwisselend laten we die hartslag de hoogte ingaan om die nadien terug te laten zakken
Een boost voor je kracht en je conditie
Great afterburn!
Cardio EN spiertraining
Easy to follow

PowerHour

Perfecte mix tussen spiertraining en cardio, zonder choreografische blokken
Easy to follow
We maken gebruik van klein materiaal om leuke variatie in de les te brengen
Een explosieve les waarin je al je energie kwijt kan

Step - BBB

35 à 40min stepchoreo -> Ideaal voor het verstevigen van benen en billen
De andere 20 min worden gewijd aan spierverstevigende oefeningen
Een afwisselende en leuke uitdaging!

Pilates

traint heel sterk je core (powerhouse)
werkt blessurepreventief
verbetert je lichaamshouding
verbetert je mobiliteit, flexibiliteit, coördinatie en kracht
is een full body workout
is toegankelijk voor een breed publiek met veel mogelijke variaties op oefeningen

Cross Training

Kracht, cardio en spierversteviging
Trainen op eigen niveau mogelijk
Meer spiercontrole en stabiliteit
Verbetering mobiliteit en vermindering van rugklachten, voorkomen van blessures
Zeer toegankelijk voor mannen en vrouwen

Latin Vibes

Een mix van dans en fitness en het alternatief van de vroegere zumba-les
De bewegingen en muziek zijn geïnspireerd door verschillende Zuiderse dansstijlen : salsa, cumbia, merengue, flamenco en andere Latijns-Amerikaanse dansen
Een topconditieles die gemakkelijk te volgen is! Olé!

Aerobic - BBB

35min vetverbranding en conditie
25min spierverstevigende oefeningen
Dé ideale combinatie om je conditie op te bouwen
Easy to follow!

Indoor Cycling (spinning)

Dé conditieles bij uitstek die iedereen kan volgen
Je bepaalt zelf de weerstand waaraan je traint
Regelmatig korte wattagetest zodat je je evolutie kan meten
Stevige workout waarbij je snel calorieën verbrandt en je conditie verbetert
Voor de startende spinner : Start2Ride (klik op trainen in groep)
Voor fietsers (sportspecifiek) : Wintertraining (klik op trainen in groep)

BodyTone

Complete bodyworkout
Doeltreffende spierverstevigende oefeningen
Uitdagende les met variatie in materiaal
Afwisselende en efficiënte training
Toegankelijk voor iedereen
Geen ingewikkelde choreografieën!

Yoga Flow

bevordert je flexibiliteit en maakt je sterker
brengt rust in je hoofd
les met veel varianten zodat je op je eigen tempo kan werken : toegankelijk voor iedereen
grootste misopvatting : "ik kan geen yoga doen, want ik ben niet flexibel" --> dat hoeft ook helemaal niet, want dat is net één van de dingen waaraan je gaat werken ;-)

Box it - BBB

Cardio- en spierverstevigende training in 1 les
Cardioblokjes met invloeden uit het boksen (35 min)
Principe van de Aerobic-les, maar dan met wat extra punch ;-)
Geen ingewikkelde choreografieën, makkelijk te volgen

Core Training

My list text sample
My list text sample
My list text sample
My list text sample

Reserveer

Klik hier om te reserveren voor één van onze lessen.